Gerdab.IR | گرداب

دولت ژاپن از ان اف‌ تی برای پاداش استفاده می‌کند

دولت ژاپن از ان اف‌ تی برای پاداش استفاده می‌کند
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۱

مقاماتی که با استفاده از فناوری دیجیتال در حل مشکلات محلی پیشرو بوده‌اند، از سوی این کشور ان‌اف‌تی دریافت کردند.

به گزارش گرداب، دولت ژاپن یکی از پیشگامان استفاده از ان اف تی است و مکانیسمی ایجاد کرده است که از این توکن‌های دیجیتال به عنوان پاداش برای مقاماتی استفاده می‌کنند که توانسته‌اند با فناوری دیجیتال مشکلات محلی را حل کنند.

دبیرخانه هیئت دولت ژاپن با راه‌اندازی آژانسی دولتی که به دست دبیرکل هیئت دولت ژاپن اداره می‌شود، در مراسمی به اهدای این‌گونه جوایز پرداخت. در این مراسم نخست‌وزیر ژاپن فومو کیشیدا نیز حضور داشت.

از میان افرادی که این جوایز را دریافت کردند، نام هفت شهردار ژاپن به چشم می‌خورد که به خاطر ایده‌هایی که در زمینه اقتصاد دیجیتال اجرا کرده بودند، از آنها تقدیر شد.

شهردار شهر ساکاتا ژاپن به‌طور مثال پیشنهاد داده بود که با استفاده از وسایل نقلی الکتریکی بسته‌های محلی تحویل داده شود. یکی دیگر از افرادی که در این مراسم از او تقدیر شد، ایده ایجاد پلتفرمی داده بود که از دوربین‌های تلفن همراه برای ردیابی تغییرات شرایط ترافیکی داده بود.

این ان اف تی‌های صادرشده غیرقابل انتقال هستند و بر طبق شبکه بلاکچین اتریوم صادر شده‌اند. در ژاپن پیش از این حزب لیبرال دموکرات نیز برای رویدادهای واحد جوانان ان‌ اف تی صادر کرده بود.

ژاپن در زمینه فناوری ان اف تی پیشتاز محسوب می‌شود. دولت این کشور ارزهای دیجیتال را به عنوان دارایی به رسمیت می‌شناسد. چندی پیش نیز درخواست افراد حوزه ارز دیجیتال برای کاهش مالیات پذیرفته شد.

منبع : کوین تلگراف